Logo CRM Hakkında

İşletmelerin satış ve pazarlama hedefleri doğrultusunda müşterileriyle en etkili şekilde iletişim kurmasına odaklanan Logo CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi çözümü; saha operasyonlarını, pazarlama faaliyetlerini ve tüm satış süreçlerini hızlı bir şekilde yöneterek müşteri memnuniyeti sağlıyor.

Hangi ölçekten olursa olsun, tüm şirketler mevcut müşterilerinin sadakatini artırmayı, potansiyel müşterilerine erişebilmeyi ve müşterilerle doğru iletişimi kurmayı hedefliyor. Bu süreci otomatize ederek kolaylaştıran Logo CRM sayesinde doğru müşteri ile doğru zamanda, doğru iletişimi kurmak mümkün oluyor.

Müşteri ile tüm temas noktalarında hızlı ve etkin yönetim sağlayan Logo CRM, aynı zamanda Logo ERP çözümleriyle de entegre çalışıyor. Böylece işletmedeki tüm veriler birbirini besleyip destekliyor ve satış ve pazarlama süreçleri kontrol altına alınarak güçlü ve güvenilir bir kurumsal hafıza oluşturuluyor.


Ürün ile birlikte ana pakete dahil lisanslar

Logo CRM Basic(1 Kullanıcılı)

  • Aktivite Yönetimi
  • Teklif Yönetimi
  • Mobil/outlook paketi
  • Takvimler/haritalar
  • Raporlama
  • Yabancı Dil Paketi*

Logo CRM Standard (1 Kullanıcılı)

  • Basic paketteki tüm özellikler
  • Görev yönetimi
  • Model editör
  • IP santral
  • Satış sonrası destek yönetimi
  • Döküman yönetimi
  • Sözleşme yönetimi
  • Rapor/Dashboard/Analiz modülü
  • KPI

Logo CRM Enterprise (1 Kullancılı)

  • Standard paketteki tüm özellikler
  • Rest servis
  • Ek Yazılım

Ürüne ek olarak alınabilecek lisanslar

  • Logo CRM Basic kullanıcı artırımı, Logo CRM Standard kullanıcı artırımı veya Logo CRM Enterprise Kullanıcı Artırımı






Logo CRM ile entegre çözümler